Friday 14 September 2012

L to the O to the V to the E .

assalamualaikum and salam sejahtera.
buat muka annoying dulu.



Ehem ehem ehem. Sakit tekak pula. Sekarang rasa mcm forever alone je. kalau dulu selalu dapat text and now maxis je lah yang sayang aku. *Terharu* *menangis* *lap hingus keluar dari hidung* K merepek. Ehhh wait, tak forever alone sangat pun actually. I still have my family and friends. they always there beside me. tapi aku tak pernah cerita masalah aku kat family. Kawan2 aku je lah yang tahu apa masalah aku. aku selalu share dengan dorang. berita sedih or berita gembira. Tak tahu lah kalau dorang rasa rimas sebab asyik kena dengar masalah aku. Harap harap dorang tak rasa macam tu. Kita dah macam family kannn. buat apa pun kena sama sama. Kita berkawan dari form 1 until now and we have our own grounp, F.E.M.A.S ! Ilovethemsomuch :*

Tadi kat sekolah busy dengan majalah sekolah. So, terpaksa skip kelas lagi. benci benci benci. Macam macam kitaorang plan yang terbaik untuk majalah sekolah ni. Then, monday next week pula ada lunch dengan ahli sidang redaksi and ofcouse photoshoot sekali. omggggg, tak sabar. Fikir baju apa nak pakai, cehh macam apa je. nasib baik takde tema warna apa. Then, kat sekolah tadi ada photoshoot for front page *Editorial board* speacial tuuu. Tapi kena formal je. pakai baju sekolah. Takpe lah nasib baik cikgu bagi one page untuk ahli sidang tapi dekat belakang kalau nak informal lahh. Whatever lah, asalkan ada yang informal. Awww, nak tengok tak yang formal punya? *krik krik krik krik* 


meet our chief and my girlfriend , Cindy 

Me 

meet my girlfriend , syaida

meet my girlfriend , syira

meet my girlfriend , amira

meet my girlfriend , afrina

Us    ♥


for magazine

Look, comel comel kann? *perasan* jumpa lagi. sekarang dah tengah malam ni. dah berapa kali dah menguap. Nak tidur. sampai sini sahaja lah. Jumpa lagi !  *krik krik krik*