Thursday 6 December 2012

Flash Back


Assalamualaikum , selamat sejahtera dan selamat pagi. Ehem ehem, nama aku adina comel. Orang panggil Dina kekadang aina. Walaupun nama aina tu tak takde kena mengena pun tapi dorang tetap panggil aku dengan panggilan ni especially kakak kakak gedik ku and si afrina. apa apa je lah tak pentng pun maybe. Ehh wait, ada orang rindu aku tak kat sini? cepat angkat tangan kalau tak saya tembak awak semua. *pom pom pom* Actually kawan saya ni yang suruh saya update baru sebab dia kata dia nak baca blog comel saya ni. tepukan gemuruh kepada Murni Adila dan Elisya NurAinaa. Sekian. Well saya tahu gambar di atas tu memang minta kaki dengan mulut senget dan bibir tebal ku tu. Actually mulut kena ulser that's why buat mulut macam tu. tapi comel juga, Aummm.


Sebenarnya aku nak cerita pasal zaman sekolah rendah. aku rindu sangat zaman tu. kalau lah boleh ulang masa, aku nak ulang masa zaman sekolah rendah. aku ingat lagi apa aku buat masa dekat sekolah rendah. Walaupun agak nakal tapi kami tetap comel k *wink wink*



Zaman Sekolah Rendah :


  • suka ponteng kelas. lagi lagi waktu math sebab tak siap kerja terpaksa lah ponteng sebab tak nak kena marah dengan Pn. Lilian. aku dangan Fathin lepak dekat perpustakaan then baca tentang ayam. sumpah lawak kalau nak ingat balik time. bila dengar tapak kaki, kita orang nyorok bawah meja. Funny right? Lol
  • suka ponteng perhimpunan lepas rehat sebab malas nak beratur. Kekadang tu nyorok kat bilik stor, kekadang tu nyorok dekat bilik wuduk. sampai ada dua orang pengawas cari kita orang tahu. Walaupun aku ni pengawas. Perangai langsung tak membanggakan. Haha. Haa gengster kan kita orang? *tunjuk muka comel.
  • Suka make-up pergi sekolah. Biasa lah budak kecik mana tahu apa apa. actually pakai eyeliner je pun. sampai cikgu Hafizan buat rondaan kat barisan kita orang check mata kita orang. bila dia nampak haa dia cakap lah kuat kuat EYELINERRR ~ seram sejuk aku dibuatnya.
  • Pernah buli budak ni (nama tk boleh bagi tahu) panggil nama dia bagi dia nugget. tapi sebernanya nugget tu dah geset dekat tapak kasut. Jahat tak? tapi aku kesian tengok dia aku cakap 'weh nugget tu kita orang geset kat kasut' then dia udah balik.
  • Gaduh dengan geng syai dekat depan tandas dah lah bulan puasa. lepas solat terakhwih pula tu. ish memalukan.

Itu lah benda yang paling teruk pernah aku buat dekat sekolah rendah.Wait, ulang balik SEKOLAH RENDAH je k. aku dengan syai pernah jadi musuh ketat tahu. kalau jumpa je mesti gaduh ada je benda tak puas hati. Tapi jangan terkejut aku dengan syai ni sekarang dah jadi kawan baik aku. Murni pula, kita orang tak pernah lost contatct, ada apa apa dia tetap cerita kat aku. Elisya pula kawan aku dari aku umur 5 tahun until now tak pernah putus berkawan. Syira yang dulu dekat sekolah rendah tak pernah bertegur sangat sekarang dah jadi kawan baik aku. Afrina and Mimi tetap kawan baik aku juga. aku sayang sangat sangat sangat dekat mereka. Aww, tak percaya ke? nah tengok gambar gambar ni.


One Two, Candid.



nama dia murni


birthday partaaaay murni



nampak tak kegedikan kami disini


kami tetap bersama


Ini aku dengan syira. yang dulu tak pernah bertegur sangat. sekarang menjadi kawan baik.


Kami budak Comel


Ini lah Syaida yang dulu musuh ku sekarang menjadi kawan baik ku.