Friday 10 August 2012

berbuka puasa di sekolah ♥


assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada semua. cehh cehh.
pada hari ini saya adina azlin akan meng-update blog setelah sekian lama tak update *tiup habuk*gila skema  ayat aku ni. tapi memang betul dah lama gila tak update and tengok blog aku yang comel ni. maklum lah, takde benda nak tulis.

hari tu, aku ada pergi majlis buka puasa dekat sekolah bersama pelajar2 islam dekat sekolah menjalara tu even tak ramai pelajar islam tapi majlis tetap dijalankan. cehh cehh. aku sebenarnya ABC tapi datang juga sebab bukan selalu kita berbuka puasa kat sekolah kann. tu yang tak seronok tu tak dapat nak menikmati buka puasa kat sekolah *hentak kaki* datang dalam pukul 7 sebab nak pergi sekali dengan syai. malas nk datang sesorang. tunggu punya tunggu datang lah si syai "assalamualaikum adinaaaaa" terpacak lah dia di depan rumah aku dengan memakai jubah bertudungkan warna purple gituuu. nananana *bunyi phone* mimi call cakap dia rindu kitaorang. terharu gilaaa. maklumlah tak pergi sekolah sebulan kann. rindu betul aku dekat afrina and mimi ni. aku pun kelam kabut cari kasut.

sampai dekat sekolah wajah mimi and afrina terpacak depn pagar sekolah. apa lagi aku and syai lari terus peluk peluk dorang. hmm kena tunggu orang lagi. siapa lagi kalau bukan si syira lah. borak borak dlam 10 minit kot. muncul lah muka syira yang bajet ayu tu dengan jalan ala ala model tu. *wahai nur syahirah jangan marah yea* apa lagi berjalan kami ke tempat pendaftaran macam model terkenal. ayu tau kitaorang malam tu tak percaya? tengok ni.






haaa ayu kannn? tahu lah comel. k perasan.
lepas terawih kan kitaorang ber-posing maut. tak percaya lagi? nah tengok puas puas !


bersama dengan abang kakak adik gua. tak lupa yang tengah 
pakai baju pink tu pengetua sekolah gua. 



  muka aku control gila


iklan colgate gitu


berkerumun semua



amir : ambik gamba aku sorang
semua serbu termasuk aku kat belakang tu.



bila aku dengan aidil menggila. tengok lah kitaorang buat apa.


haaa kan aku dah cakap. menggila sampai muka aku pun tak tahu nak cakap apa. happy sangat bergambar time tu. tudung pun dah jadi apa. i never forget this momment with them. aku pun dah takde idea nak cakap apa. haa aku tahu aku comel. jangan pandang lelama tau. K perasan nak mampus. tak tahu lah bila nk update blog aku comel ni. ish ish. byebye, jumpa lagi.

Lot of Love Adina Azlin Bt Azizuddin