Wednesday 25 January 2012

BIRTHDAY ♥

assalamualaikum. hey guys !

I'm having fun on my befday.
there's a good news and also bad news.

A bad news is aku hilang phone before birthday aku , i mean malam tuu. aku dah puas cari merata tapi tak jumpa2. aku hilang mood time befday aku. aku skype dgn org pun sumpah takde mood jgk. aku menangis gila2 time skype. maluu doh. aku sayang gila hp tu cm nyawa aku even hp tu biasa n buruk. banyak sgt memory ! then i just leave it. dah tak sanggup nak pikir pasal hp dah.

then keesokan hari nya, aku celebrate dgn kawan2 aku. dorng yg plan nak jumpa. aku lepak dgn aidil, amai and syai je. aidil beli kan aku kek. ohmy, thankyou so much even it just a slice (:  kalau lepak2 ni tak mesti ada gamba dia kann. ni haaa. taaaaaaadaaaaaa ~

                                                        haaa, tu lah cake dia, with my beg !









tengah syok2 ada benda yang lagi syok. mama call aku time aku tengah lepak. then cakap yang hp aku dah jumpa. apa lagi aku menjerit2 depan dorang. alhamdulillah, akhirnya jumpa jugak. aku ingat aku akan kehilangan hp tu forever. cehh