Thursday 29 December 2011

with them ♡

assalamualaikum. hey guys,  




this picture was taken time aku hang out dengan dorang. ohh i miss that momment babes. 28/12/2011 with syaida nadhirah , murni adila and elisya nurainaa. pada mula nyaa aku malas nak ikut tapi bila pikir2 balik bosan pulak duduk rumah so aku join dorang hang. act, tujuan nya nak beli beg skola then cari punya cari semua tak berkenan at last beli bajuuu. haha. 


aku first time naik train pening kepala. cam apa je. bengang gilaa. rasa nak muntah pun ada. then keluar je dari train aku terus duduk. lama lh jugak aku nak rilex baru aku gerak. aku gerak dengan elisya n syaida je cause murni tak comfirm nak ikut lagi. at last dalam pukul 12 lebih murni anta text cakap yg dia dalam monorail terkejut woo.  rupanya nak buat suprise yang dia tuh join sekali. laa maklumlah da lama tak jumpa kannn. 


kalau kita da berjumpa apa lagi kita bergossip lah kann. dan tak terlepas untuk snappy ! 
ini lah hasilnyaa. taaadaaaa ~



ni lah syaida nadhirah. pretty kann?
ni pulak elisya nurainaa. comel kann?
haa aku kat belakang tu menyebuk aje.
ni murni adila. comel kann?
haa. ni aku, the owner. adina azlin.
aku tau aku comel XD

 kami gila kami tahu .